facebook

העולם עובר לדיגיטל, אל תישארו מאחור!

העולם עובר לדיגיטל : בשנות השמונים, כשאלון אולארצ'יק שר את השיר על הבחור האנלוגי בעולם דיגיטלי, הוא כנראה בכלל לא תיאר לעצמו עד כמה דיגיטלי העולם הזה יהיה 30 שנה מאוחר יותר.

ובכן, כיום, מי שבוחר להישאר אנלוגי מפסיד, בעיקר אם מדובר בבעל עסק, אשר שואף מין הסתם, להרחיב אתת קהל הלקוחות ולעשות עוד ועוד צעדים לעבר ההצלחה.
כיום הכול קורה ברשת האינטרנט: כל המידע שאנחנו מחפשים נמצא שם (בגוגל למשל), רוב האנשים עושים חלק גדול מהקניות שלהם דרך הרשת, ואפילו את היחסים החברתיים שלנו אנחנו מנהלים במקרים רבים באמצעות הרשת – אז מי שלא נמצא שם, נשאר ללא ספק מאחור.

הדליקו רמקולים ותנו בווליום:

החדשות הטובות הן, שגם אנשים שעושים את צעדיהם הראשונים במעבר לדיגיטל, ועושים זאת בצעדי תינוק, יכולים להאציל סמכויות, ועל ידי כך לדאוג שלמרות החשש שלהם מפני הדיגיטל, העסק שלהם לא יישאר מאחור.

העולם עובד לדיגיטל, מה עלי לעשות?

כיום פשוט וקל לדאוג לאנשי מקצוע חיצוניים המציעים שירותי בניית אתרים, עיצוב אתרים, בניית עמודי נחיתה, יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי או כל שירות אחר, אשר בכוחו להתאים את העסק למציאות הדיגיטלית בה אנו חיים, וליהנות מכל מנעמי הנוכחות הדיגיטלית.

כמובן, שכמו בכל תחום אחר בחיים, גם בתחום הדיגיטל, ידע הוא כוח, כך שגם אם אתה בעל עסק, אשר מעוניין שהעסק שלך יזכה לנוכחות מורגשת ברשת, אך אתה עצמך לא ממש מבין בתחום ובכוונתך להיעזר באנשי מקצוע לשם כך, עדיין קיימת חשיבות שתלמד את הנושא.
אתה לא חייב להתחיל ישר בנושאים אשר נחשבים למורכבים יותר כמו, מה זה לדוגמא Psd to html. אבל כן מומלץ להכיר את האופציות השונות אשר עומדות לרשותך, ושבאמצעותן העסק שלך יוכל לזכות לנוכחות ברשת, מה שיכול להגדיל לך בצורה משמעותית את מספר הלקוחות, ואך לגרום ללקוחות קיימים להפוך להיות לקוחות חוזרים.

עולם הדיגיטל יכול אולי להראות מעט קר ומנוכר למי שמסרב לצלול לתוכו, אבל ברגע ש"מכניסים את הראש" בפעם הראשונה, מתחילים להבין את הפוטנציאל והיתרונות הרבים שעולם זה טומן בחובו, בעיקר עבור בעלי עסקים, או אנשים אשר מעוניינים להפיץ רעיונות או דעות ולוודא שהם יגיעו לכמה שיותר אנשים.

אם אהבתם אותנו - תשתפו!

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

כל שאלה, פידבק, הערה או הארה תתקבל בברכה, ותזכה למענה מהיר ואדיב מהצוות החרוץ שלנו.

Scroll to Top

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

סטודיו בלו אוקטופוס