facebook

למה לבנות אתר בוורדפרס?

כל מי שמתחיל בבירורים הראשוניים לגבי בניית אתרים, עתיד להיתקל לא אחת באפשרות של בניית אתר דרך מערכת וורדפרס.
למי שעוד לא צבר מספיק ידע לגבי המערכת, ואולי עוד תוהה לגבי טיבו של אותו ה"וורדפרס", או שואל את עצמו למה לבנות אתר בוורדפרס, חשוב להסביר שמדובר במערכת קוד פתוח, המאפשרת בניית אתרים ממגוון סוגים ובין היתר: בלוגים, אתרים תדמיתיים, בניית עמודי נחיתה, כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד..- קיימת אף אפשרות להפוך Psd to html ואת קובץ ה-html לעיצוב וורדפרס.
היתרון הגדול ביותר של אתר הנבנה באמצעות מערכת וורדפרס טמון בעובדה, שכל אחד יכול בצורה קלה ופשוטה לנהל אותו, וזה אומר: להוסיף או לשנות תכנים, להוסיף תמונות, ליצור דפים חדשים, לערוך שינוי בסדר של הדפים, להעלות קטעי וידיאו, ואפילו לשנות את המראה ההתחלתי של האתר.

מעבר לעובדה, שניתן לשלוט ולנהל את האתר, גם ללא ידע טכני קודם, למערכת וורדפרס עוד מגוון רחב של יתרונות, כאשר אחד מהם נוגע לנושא של קידום אתרים.
המערכת כוללת בתוכה מגוון רחב של תוספים המאפשרים לקדם את האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל, בצורה קלה, מהירה ונוחה במיוחד – וכידוע, קידום אתרים, מהווה את הגורם החשוב והמשפיע ביותר על הצלחתו של אתר.

גם בנושא של עיצוב אתרים, מערכת וורדפרס טומנת בחובה יתרונות לא מועטים. המערכת כוללת מגוון רחב של תבניות שונות, כאשר ניתן לבחור מההיצע את התבנית המתאימה.
מעבר לכך, ניתן להתקין ערכות עיצוב של וורדפרס (מעבר לאלו הקיימות), וניתן אף להשתמש במגוון רחב של ווידג'טים, המאפשרים לשנות חלקים שונים בתבנית, באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור.

כאמור, מערכת וורדפרס טומנת בחובה שורה ארוכה של יתרונות, אבל בכדי ליהנות מאתר אינטרנט איכותי, אשר יספק מענה על כל הדרישות והצרכים, חשוב  להכיר את המערכת בצורה מקיפה, להבין מה היא כוללת, ומהם התוספים הקיימים אשר בכוחם לשדרג את האתר, בתחומים שונים.
לכן, למרות שמדובר במערכת המאפשרת יצירת אתר בצורה פשוטה, חשוב לא להקל בהליך הבניה ראש ולדאוג שהתהליך יתבצע בצורה המקצועית ביותר האפשרית.  

אם אהבתם אותנו - תשתפו!

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

כל שאלה, פידבק, הערה או הארה תתקבל בברכה, ותזכה למענה מהיר ואדיב מהצוות החרוץ שלנו.

Scroll to Top

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

סטודיו בלו אוקטופוס