facebook

בניית דף נחיתה מנצח

דף נחיתה מנצח, בדומה לכלי של כרטיס ביקור דיגיטלי, יכול להוות ככלי שיווקי רב ערך, בעידן בו התחרות על הנוכחות ברשת נמצאת בעלייה מתמדת.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות שאותו דף נחיתה טומן בחובו, חשוב לדעת איך לבנות אותו בצורה חכמה ונכונה, תוך שימת דגש על כל הפרמטרים שבכוחם להפוך אותו למנצח: עיצוב מרשים ותואם למיתוג העסק אשר עומד מאחוריו,  תוכן מוקפד, וכמובן, קריאה לפעולה – במקרים של דפי נחיתה, הפעולה תבוא לידי ביטוי בהשארת פרטים.
עמוד נחיתה יכול להיות חלק מאתר אינטרנט קיים, או לעמוד בפני עצמו.
קיימת אפשרות להשתמש באחת המערכות המאפשרת יצירת דף נחיתה בחינם, או לפנות לאיש מקצוע המעניק שירותי בניית אתרים ושירותי עיצוב אתרים, על מנת שזה, יבנה לנו את הדף המבוקש מאפס.
בשורה התחתונה,  המפתח להליך של בניית עמודי נחיתה מנצחים, טמון בקבלת ההחלטות הנכונות, בהליך התכנון. 

דף נחיתה מנצח, אמור לגרום לגולשים לבצע פעולה כלשהי, כלומר, הפעולה יכולה להיות השארת פרטים שונים, או אפילו לחיצת לייק על עמוד המותג של העומד מאחורי הדף נחיתה.
בהליך תכנון של דף נחיתה מנצח, חשוב להבין בשלב הראשון, מהי הפעולה אותה הגולשים אמורים לבצע, ובשלב הבא, איך ניתן לגרום להם לבצע את אותה הפעולה – לדוגמא, לוודא שהעיצוב של הדף יהיה נעים לעין ואטרקטיבי במיוחד, והתוכן של הדף יהיה ענייני, אך יחד עם זאת גם מעניין ומקורי.

הליך בניית דף נחיתה מנצח, אמור להתבצע תוך דגש על מגוון רחב של פרטים טכניים ובין היתר: הקפדה על כך שעיצוב דף הנחיתה יהיה מותאם לכל המסכים והמכשירים (רספונסיבי), אפשרות לשיתוף ברשתות החברתיות השונות (כגון: פייסבוק, טוויטר וכו׳), קיומן של פונקציות שונות אשר מאפשרות מעקב אחרי ההישגים של הדף: סטטיסטיקות, כלי מדידה ואפשרויות להטמעת פרסום.
כמובן, שמכיוון שברוב המקרים, מטרת העל בגינה יבנה מלכתחילה דף נחיתה, היא איסוף לידים, יש לוודא שקיימת אפשרות לנהל בקלות טפסי לידים, ואף לקבל התרעות לגבי כל ליד שהתקבל דרך הדף, באמצעות המייל או מסרון לטלפון.

אם אהבתם אותנו - תשתפו!

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

כל שאלה, פידבק, הערה או הארה תתקבל בברכה, ותזכה למענה מהיר ואדיב מהצוות החרוץ שלנו.

Scroll to Top

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

סטודיו בלו אוקטופוס