facebook

בניית דף נחיתה לחברת Saffron On Fire

סטודיו בלו אוקטופוס

By JIMI OCTOPUS

כמו ששמתם לב, יש לנו לקוחות גם מעבר לים 🙂

חברת Saffron On Fire פנתה אלינו בכדי שנבנה עבורה עמוד נחיתה ומרוב שאהבה את העבודה שלנו היא גם ביקשה שנתנה עבורה את אתר הבית שלה.

דף נחיתה מנצח, אמור כאמור לגרום לגולשים לבצע פעולה כלשהי, כאמור, הפעולה יכולה להיות השארת פרטים שונים, או אפילו לחיצת לייק על עמוד המותג של העומד מאחורי הדף נחיתה.
בהליך תכנון של דף נחיתה מנצח, חשוב להבין בשלב הראשון, מהי הפעולה אותה הגולשים אמורים לבצע, ובשלב הבא, איך ניתן לגרום להם לבצע את אותה הפעולה – לדוגמא, לוודא שהעיצוב של הדף יהיה נעים לעין ואטרקטיבי במיוחד, והתוכן של הדף יהיה ענייני, אך יחד עם זאת גם מעניין ומקורי.

הליך בניית דף נחיתה מנצח, אמור להתבצע תוך דגש על מגוון רחב של פרטים טכניים ובין היתר: הקפדה על כך שעיצוב דף הנחיתה יהיה מותאם לכל המסכים והמכשירים (רספונסיבי), אפשרות לשיתוף ברשתות החברתיות השונות (כגון: פייסבוק, טוויטר וכו׳), קיומן של פונקציות שונות אשר מאפשרות מעקב אחרי ההישגים של הדף: סטטיסטיקות, כלי מדידה ואפשרויות להטמעת פרסום.
כמובן, שמכיוון שברוב המקרים, מטרת העל בגינה יבנה מלכתחילה דף נחיתה, היא איסוף לידים, יש לוודא שקיימת אפשרות לנהל בקלות טפסי לידים, ואף לקבל התרעות לגבי כל ליד שהתקבל דרך הדף, באמצעות המייל או מסרון לטלפון.

אהבתם? שתפו עם חבריכם!

Facebook
Twitter
LinkedIn

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

כל שאלה, פידבק, הערה או הארה תתקבל בברכה, ותזכה למענה מהיר ואדיב מהצוות החרוץ שלנו.

Scroll to Top

תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל

סטודיו בלו אוקטופוס